Mä kävin Puerto Ricossa(GranCanarialla) talvella. Siellä oli ihanan lämmintä ja kauniit maisemat. Vesi oli vähän kylmää, mutta muuten siellä oli tosi kivaa. Aloitimme matkan, kun lensimme Savinlinnasta Helsinkiin. Sitten piti odottaa lähtöselbityksen aukeamista. Kun se lopulta aukesi, ja kun pääsimme turvatarkastuksesta läpi, menin suoraan taxfree kauppoihin. Ostin kasapäin kkarkkia. Sitten menimme syömään ja sinne tulivat myös loput matkalaiset. Sitten meillä oli kahdeksan henkeä. Kun kone saapui, menimme sisälle. Matka kesti kuusituntia. Ilma oli kaunis koko matkan, ja ulkoa näkyi välillä maisemia. Kun konelaskeutui Las Palmasin lentokentälle, jouduimme odottamaan vuokra-autoamme monta tuntia. Kun viimein pääsimme ajamaan kohti Puerto Ricoa, oli jo pimeää. Ilma oli lämmin ja Siellä oli paljon kaktuksia. Puerto Rico on kaunis paikka, joka on rakennettu kahde vuoren väliin. Kuva on otettu huoneemme parvekkelta. Kun pääsimme hotellille, lähdimme suorinta tietä syömään. Emme jaksaneet miettiä hienoista ravintoloista, joten päädyimme McDonaldsiin. Seuraavana päivänä tutustuimme kaupunkiin. Kävimme ostoskeskuksessa ja uimme meressä. Viikon aikana kävimme MasPalomasissa ja LasPalmasissa. LasPalmasissa kävimme ostoskeskuksessa. IMG_4820-normal.jpg

Kuvassa PuertoRicon ranta.IMG_5005-normal.jpg

Yllä olevassa kuvassa on MasPalomasin dyynit. Sinä päivänä oli hyvin tuulista, ja kun lähdimme takaisin hotellille, niin joka paikka oli aivan hiekassa. Alla olevassa kuvassa on vuoristoa. Kävimme sielläkin. Matkalla käytiim monessa pikku kylässä. Söimme jäätelöä jossakin pikku kioskilla.

Kävimme viimeisenä päivänä, myös Palmitos parkissa. Se oli eläin puisto Puerto Ricon lähellä. Palmitos parkissa oli jotakin sata erillaista lintulajia, ja erillaisia näytöksiä. Siellä oli myös delfiineitä, mangusteja ja muita pikku eläimiä.Ja mikä parasta. Joidenkin lintujen häkkiin pääsi jopa kävelemnään.IMG_5368-normal.jpg