Puerto Rico ei ole ainut paikka, missä olen käynyt. Olen käynyt myös Bulgariassa kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran Sunnybeachilla ja toisen kerran kultahietikolla.

Kuva%20036-normal.jpg

Ensimmäisen kerran kun menin bulgariaan olin niin pieni, että en muista paljoa matkasta. Sen oli ensimmäinen ulkomaanmatkani. Sunnybeach oli ihana paikka. Kuvassa on sen ranta. Mistä minä erityisesti pidin oli simulaattorit, joissa mentiin kopin sisään ja koppi heilui jonkun videon mukana. Kävin simulaattorissa, vaikka kuinka monta kertaa. Kuva%20045-normal.jpg

Tuokin kuva on Bulgariasta. Se on sunnybeachin lähellä olleesta kaupungista. Kävimme Sunnybeachilla vuonna 2008. Kultahietiikolle menimme taas vuonna 2010. En pitänyt siitä paikasta yhtä paljon. Se saattaa kyllä johtua siitä, että sain vesipuistosta mahataudin.

IMG_2125-normal.jpg

Eniten kuitenkin Bulgariassa pidin rantakadusta, joka oli täynä kaikenlaisia kojua, joissa myytiin, vaikka mitä. Tämä kuva on myös kultahietikolta, jossa oli jopa maailmanpyörä.

IMG_2209-normal.jpg

Kultahietikolla(kuten sunnybeachillakin) Oli paljon erillaisia ravintoloita. Kaikissa ravintoloissa, missä minä kävin oli herkullista ruokaa. Erityisesti pidin erään ravintolan kanasta ja riisistä. En vain muista ravintolan nimeä, mutta ravintola oli kultahietikolla. Sunnybeachin paras ravintola oli linnan näköinen ravintola. Siellä oli todella hyvää pizzaa.

IMG_2250-normal.jpg

Kultahietikolla oli myös papukaijoja ja kakaduita, joita sai pitää kädessä. Minä itse pidin kädessäni kakadua. Kuvaa siitä ei ole, koska siitä olisi pitänyt maksaa.